background image
Smart Banner Icon
Kruidvat app
Kruidvat Retail BV
Ga nu naar de Play Store
en download onze App.
Bekijk
Smart Banner Icon
Kruidvat app
Kruidvat Retail BV
Ga nu naar de App Store
en download onze App.
Bekijk
Beauty Verzorging Baby & Kind Gezond & Intiem Foto Huis & Schoonmaak Fashion Steeds Verrassend Elektronica & Media Speelgoed Kruidvat merk Gratis verzenden Promo Inspiratie Klantenservice Winkels
Taalkeuze
NL
Bekijk winkelmand
  • Browsercheck

Browsercheck

Vervelend dat een foutsituatie zich heeft voorgedaan. Wij kunnen helaas de foutsituatie niet altijd naspelen en de oorzaak achterhalen. Om het probleem op te kunnen lossen, ontvangen wij graag extra informatie over jouw pc en je internet instellingen. Volg daarvoor eerst onderstaand stappenplan:
  1. Controleer of Microsoft updates heeft die dit probleem kunnen verhelpen.
  2. Tik of klik op de knop Start.
  3. Typ Update in het zoekvak.
  4. Tik of klik vervolgens op Naar updates zoeken in de lijst met zoekresultaten.
  5. Als er updates worden gevonden, tik of klik je op Updates installeren.
Start de pc vervolgens opnieuw op en ga nogmaals naar de webpagina waar  de foutsituatie zich voor deed. Als je nog steeds problemen ervaart, schakel je alle invoegtoepassingen (tijdelijk) uit:
Maak je gebruik van Internet Explorer? Open deze dan via het bureaublad.
  1. Tik of klik op de knop Extra en tik of klik vervolgens op Invoegtoepassingen beheren.
  2. Tik of klik onder Weergeven op Alle invoegtoepassingen.
  3. Tik of klik op een invoegtoepassing en tik of klik op Uitschakelen.
  4. Herhaal stap 3 totdat alle invoegtoepassingen zijn uitgeschakeld. Bezoek nu opnieuw onze webpagina waar de foutsituatie zich voor deed.
Als ook deze stappen de foutsituatie niet verhelpen, dan zoeken wij het probleem graag verder uit. Daarvoor hebben wij jouw IP en browserinstellingen nodig. Deze informatie is te vinden op de pagina's http://whatismyipaddress.com en https://www.whatbrowser.org/intl/nl/. Het laden van de pagina kan wat langer duren dan normaal. Er verschijnt een compleet overzicht van alle IP en browserinstellingen.  
  1. Kopieer deze informatie.
  2. E-mail de klantenservice. Heb je al een e-mail ontvangen, open deze en klik op beantwoorden.
  3. Plak de informatie in de e-mail.
Met deze gegevens kijken wij hoe we het probleem kunnen oplossen. Wij sturen binnen twee dagen een reactie op je e-mail. 
 

WELKOM OP KRUIDVAT.BE

Wanneer u verder wilt in het Nederlands, kies dan voor

BIENVENUE SUR KRUIDVAT.BE

Si vous souhaitez continuer en français, choisissez