background image
Ga nu naar de App Store
en download onze App.
Bekijk
Beauty Verzorging Baby & Kind Gezond & Intiem Foto Huis & Schoonmaak Fashion Steeds Verrassend Elektronica & Media Speelgoed Kruidvat merk Gratis verzenden Promo Inspiratie Klantenservice Winkels
Taalkeuze
NL
Bekijk winkelmand

Browlicious  met  Kruidvat  Brow  Tattoo

Sta jij ook elke dag voor de spiegel om je wenkbrauwen in te kleuren? Vanaf nu is dat niet meer nodig. Kruidvat introduceert Brow Tattoo waarmee jij perfect ingekleurde en precies gevormde, volle wenkbrauwen creëert met een langdurig effect van drie tot vijf dagen!

De Kruidvat Brow Tattoo is verkrijgbaar in de kleuren Dark Brown en Taupe en zorgt ervoor dat je drie tot vijf dagen lang niets meer aan je wenkbrauwen moet veranderen. De wenkbrauwen en de huid eromheen worden verzorgd door keratine en een rijk aminozurencomplex gecombineerd met verzachtende natuurlijke extracten.

Gebruiksaanwijzing
Maak voor gebruik de wenkbrauwen zorgvuldig schoon, droog en vetvrij. Breng vervolgens een gellaag aan in de gewenste vorm en bedek de wenkbrauw volledig. Laat dit minstens 20 minuten drogen. Voor een optimaal long lasting resultaat laat je het twee uur drogen. Verwijder tot slot het product door het filmlaagje voorzichtig van binnen naar buiten van de wenkbrauw los te trekken.

Brow Tattoo Taupe en Dark Brown kost € 5,99 en is verkrijgbaar bij alle Kruidvat filialen en online via www.kruidvat.be.

WELKOM OP KRUIDVAT.BE

Wanneer u verder wilt in het Nederlands, kies dan voor

BIENVENUE SUR KRUIDVAT.BE

Si vous souhaitez continuer en français, choisissez