background image
Ga nu naar de App Store
en download onze App.
Bekijk
Beauty Verzorging Baby & Kind Gezond & Intiem Foto Huis & Schoonmaak Fashion Steeds Verrassend Elektronica & Media Speelgoed Kruidvat merk Gratis verzenden Promo Inspiratie Klantenservice Winkels
Taalkeuze
NL
Bekijk winkelmand

Kruidvat  brengt  charcoal  gezichtsreinigingsdoekjes  uit

KRUIDVAT BRENGT CHARCOAL GEZICHTSREINIGINGSDOEKJES UIT

Houtskool is niet meer weg te denken uit de beautywereld. Het is een natuurlijk ingrediënt dat onzuiverheden op de huid verwijdert. Kruidvat breidt nu haar Originals Charcoal lijn uit met zwarte gezichtsreinigingsdoekjes.

Doordat (geactiveerde) houtskool wordt verhit tot ongeveer duizend graden en daarna weer wordt afgekoeld, ontstaan er poriën in de structuur die tot wel 200 keer hun eigen gewicht kunnen opnemen. Dit maakt houtskool een geliefd ingrediënt in producten die dienen voor het verwijderen van vuil en overtollig talg.

De Kruidvat Originals Zwarte Gezichtsreinigingsdoekjes Houtskoolpoeder verwijderen daardoor make-up grondig, zelfs waterproof make-up! De doekjes zijn geschikt voor een normale en gecombineerde huid en bevatten geen alcohol. Dermatologisch goedgekeurd.

Naast de gezichtsreinigingsdoekjes met houtskoolpoeder kent deze lijn een scrubmasker en neusstrips. Dit product is vanaf nu verkrijgbaar bij alle Kruidvat-filialen en online via www.kruidvat.be.

WELKOM OP KRUIDVAT.BE

Wanneer u verder wilt in het Nederlands, kies dan voor

BIENVENUE SUR KRUIDVAT.BE

Si vous souhaitez continuer en français, choisissez