true
  1. Home
  2. Yokebe Active Food

Yokebe Active Food

Beweegtips

Voor gezonde beweging lees je hier verschillende adviezen:

Wees geduldig
Het resultaat komt er wel, het duurt alleen even.

Houd het gevarieerd en maak het leuk
Voorkom dat je lichaam gewend raakt aan je huidige sportregime. De eerste vier weken dat je begint met sporten moeten zo worden ingevuld dat je langzaam je conditie en spierweefsel opbouwt.

Kies een activiteit die bij je past
Als je graag gezelschap hebt tijdens het sporten, ga dan naar een sportschool, atletiekvereniging of begin met een teamsport. Als je liever alleen traint, gebruik dan thuis een dvd met work-outs of ga naar buiten om te wandelen.

Houd het haalbaar
Zoals met alle sportoefeningen, zorg dat je binnen je grenzen blijft. Onthoud dat je niet de hele work-out hoeft te doen. Als je moe bent, neem wat rust en ga daarna verder met waar je gebleven was.

Ga voor een geleidelijke opbouw van je sportregime
Als je moe bent, neem dan een dag rust, je lichaam weet beter dan wie dan ook wat het aankan, luister ernaar en stel als doel je lichaam te helpen.

Zorg voor een back-up plan
Als je iets hebt om op terug te vallen, wordt de kans significant groter dat je toch iets aan sport doet gedurende de dag. Dus zorg ervoor dat je enkele Dvd’s met work-outs thuis hebt liggen als je niet naar de sportschool kunt en houd een paar goede sportschoenen op het werk zodat je tijdens de pauzes je benen kunt strekken.

Maak het onderdeel van je levensstijl

Onthoud dat je voor een gezonde levensstijl, gezonde voeding en gezonde beweging moet combineren. Zorg voor wat beweging in de dagelijkse routine. Maak bijvoorbeeld van huishoudelijk werk een work-out, neem de trap in plaats van de lift en loop naar de winkel in plaats van de auto te nemen.
  1. Home
  2. Yokebe Active Food
Kruidvat logo
back to top