Veelgestelde vragen
Wij doen ons uiterste best om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen, dat er iets niet helemaal duidelijk is. Daarom vindt u hieronder op deze pagina een overzicht met de meestgestelde vragen.
Let op: heb je geen vraag over een fotoproduct? Neem dan contact op met de algemene klantenservice van Kruidvat.
Levertijd & orderstatus
Wat is de verwachte levertijd per product?
Voor de meeste producten van Kruidvat Persoonlijk geldt dat deze binnen 1 à 2 werkdagen worden verzonden. Bekijk de actuele levertijden om te zien wanneer je jouw bestelling in huis kunt hebben.
Waar kan ik de verwachte levertijd van mijn bestelling inzien?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst kun je de verwachte leverdatum terugvinden in de orderbevestiging die je via de mail hebt ontvangen.
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling kun je terugvinden in je account onder ''Mijn bestellingen''. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je een automatische mail met daarin een track en trace code.
Kan ik mijn Kruidvat Persoonlijk bestelling ophalen in mijn Kruidvat winkel in de buurt?
Je bestelling van Kruidvat Persoonlijk leveren wij via thuislevering. Het is helaas niet mogelijk om bij Kruidvat Persoonlijk voor ophalen in de winkel te kiezen.
Mijn pakket is nog steeds niet binnen, wat nu?
Heeft u 5 werkdagen na onze verzenddatum nog niks ontvangen? Neemt u dan contact op via het contactformulier. Allicht is er iets misgegaan en dat zoeken we graag voor u uit!
Software
Hoe kan ik een Kruidvat Persoonlijk product ontwerpen?
Via de Online Editor van Kruidvat kun je gemakkelijk en snel je eigen producten ontwerpen.
Bestellen & betalen
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog wijzigingen doorvoeren?
Het kan gebeuren dat je na het plaatsen van je bestelling nog een foutje tegenkomt in je gemaakte ontwerp. Na het plaatsen van je bestelling wordt je project automatisch in productie genomen. Neem daarom bij voorkeur z.s.m. telefonisch contact op met onze klantenservice om te kijken of er nog wijzigingen gedaan kunnen worden.
Welke betaalmethode zijn beschikbaar?
Voor het afrekenen van Kruidvat Persoonlijk producten kun je gebruik maken van de onderstaande betaalmethodes:
- iDEAL
- MasterCard / VISA
- Bancontact
Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze verzilveren?
Nadat je klaar bent met je ontwerp en het product hebt toegevoegd aan de winkelwagen, kun je een kortingscode toevoegen. Dit kun je doen door de kortingscode in te voeren bij het invulveld en daarna ‘’controleren’’ aan te klikken. Hierna wordt de korting automatisch verrekend.
Kan ik bij jullie spaarpunten van mijn voordeelkaart inleveren?
Nee dit kan niet bij Kruidvat Persoonlijk. Mocht u toch al punten ingewisseld hebben en wilt u dit herstellen, dan kunt u contact opnemen met de Kruidvat klantenservice: NL (0318 798 016) of BE (0364 802 72).
Waarvoor kan ik het product 'Kruidvat Persoonlijk cadeaubon' gebruiken?
De Kruidvat Persoonlijk cadeaubon is alleen in te wisselen op Kruidvat Persoonlijk producten, dus niet op kruidvat.nl of bij Kruidvat fotoservice.
De Kruidvat Persoonlijk vouchercode werkt niet, wat nu?
Check de geldigheid tot wanneer de actie loopt en controleer ook op hoofdlettergebruik. Werkt de vouchercode nog niet? Neem dan contact op via het contactformulier.
Kun je gecombineerd bestellen?
Nee alleen Kruidvat Persoonlijk producten kunnen gecombineerd worden, niet met andere Kruidvat producten.
Zijn de verzendkosten gratis als mijn bestelling uitkomt boven een bepaald bedrag?
Nee, de verzendkosten komen niet te vervallen.
Contact opnemen
Hoe neem ik contact op met de klantenservice Kruidvat Persoonlijk?
De klantenservice van Kruidvat Persoonlijk is op ma-vrij van 10.00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar via:
- NL: (0318 798 016)
- BE: (0364 802 72)
Of een stuur een mail via het contactformulier.
Ik heb een klacht over mijn bestelling of product, wat moet ik doen?
We hanteren een 100% tevredenheidsgarantie. Wanneer je een klacht hebt of het geleverde product niet geheel naar wens is, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Samen zullen we kijken naar een gepaste oplossing.
Contact opnemen kan via het contactformulier. Meld hierbij het 8-cijferig ordernummer (FF-12345678) van je bestelling. Ben je ontevreden over het geleverde product? Maak dan bij voorkeur een foto van de klacht.