Eerste Kruidvat filiaal in Maldegem feestelijk geopend

Eerste Kruidvat filiaal in Maldegem geopend met feestje voor 5 jarige klanten

Kruidvat heeft vandaag de opening van haar eerste filiaal in Maldegem feestelijk gevierd met een spannende actie. Maar liefst vijf klanten werden in de winkel op de Koning Leopoldlaan 2 verrast op een buitengewoon feestje!

De eerste vijf personen die bij de opening aantoonden dat ze vandaag jarig zijn, werden uitgenodigd om gedurende één minuut gratis te winkelen in het nieuwe filiaal.

16 gretige jarigen stonden voor de opening aan te schuiven aan de deur. Volgende 5 gelukkigen mochten deelnemen aan de actie: Francine de Bleeckere, Wilfried van Hoecke, Gaelle van den Hende, Mariska Bekaert en Erwin Voorwynckels. De sympathieke actie zorgde voor vrolijke taferelen. Winkelmandjes werden gretig gevuld en vooral de verzorgingsproducten en speelgoed waren erg in trek.

Winkelmanager Joyce Mussche kijkt trots naar haar nieuwe winkel.
“De winkel is overzichtelijk en toegankelijk, met veel voordeel en wekelijks een grote hoeveelheid verrassende aanbiedingen. Samen met mijn team nodig ik iedereen uit Maldegem en omgeving uit om een kijkje te komen nemen. De opening van ons allereerste filiaal wilden we op bijzondere wijze met onze klanten vieren. Daarom hebben we jarigen op dezelfde dag als onze openingsdag opgeroepen zich aan te melden. We vinden het fijn dat we 5 jarigen hun eerste cadeautjes van de dag kunnen geven”, aldus Mussche.