Nieuw Kruidvat filiaal in Brugge verwent 6 jarigen

Nieuw Kruidvat filiaal in Brugge geopend met feestje voor 6 jarige

Kruidvat heeft vandaag de opening van haar nieuwste filiaal in Brugge feestelijk gevierd met een spannende actie. Maar liefst zes klanten werden in de nieuwe winkel aan het Veemarktplein 12 verrast op een buitengewoon feestje!

De eerste zes personen die bij de opening aantoonden dat ze vandaag jarig zijn, werden uitgenodigd om gedurende één minuut gratis te winkelen in het nieuwe filiaal.

30 gretige jarigen stonden voor de opening aan te schuiven aan de deur. Volgende 6 gelukkigen mochten deelnemen aan de actie: Barbara Van Driessche, Kristof Vandenheede, Jolien Van den Heede, Kristel Janssens, Pascal Ruyschaert en Alessa Mensah. De sympathieke actie zorgde voor vrolijke taferelen. Winkelmandjes werden gretig gevuld en vooral de verzorgingsproducten en speelgoed waren erg in trek.

Winkelmanager Sarah Carpentier kijkt trots naar haar nieuwe winkel.
“De winkel is overzichtelijk en toegankelijk, met veel voordeel en wekelijks een grote hoeveelheid verrassende aanbiedingen. Samen met mijn team nodig ik iedereen uit Brugge en omgeving uit om een kijkje te komen nemen. De opening van ons filiaal wilden we op bijzondere wijze met onze klanten vieren. Daarom hebben we jarigen op dezelfde dag als onze openingsdag opgeroepen zich aan te melden. We vinden het fijn dat we 6 jarigen hun eerste cadeautjes van de dag kunnen geven”, aldus Carpentier.