Nieuw Kruidvat filiaal in Frameries opent de deuren!

Header-OverKruidvat-Promo-1474x208.png
Kruidvat opent op dinsdag 30 oktober een nieuw filiaal in Frameries (Route Nationale 545). In de nieuwe winkel kunnen klanten makkelijk hun weg vinden dankzij de overzichtelijke presentatie van de producten en staan er iedere week verrassende aanbiedingen op het programma. De winkel biedt een uitgebreid assortiment van de bekende merken, producten van het Kruidvat eigen merk en een aantal exclusieve merken. De opening van de winkel wordt gevierd met een aantrekkelijke openingsactie waarbij een minuut gratis winkelen te winnen is.

De klant staat centraal
De filiaalmanager Valerie Lariviere is trots op haar winkel. “In de Kruidvat winkels staat de klant altijd centraal en dat is in Frameries niet anders. De winkel is overzichtelijk en toegankelijk, met veel voordeel en verrassende aanbiedingen. Het draait om beleving, uitstraling en toegankelijkheid. Samen met mijn team nodig ik iedereen van Frameries en omgeving van harte uit om dit zelf te ontdekken en een kijkje te komen nemen in Kruidvat!”.

Verrassend, voordelig én toegankelijk
In de vernieuwde winkel worden producten en aanbiedingen zo gepresenteerd dat klanten intuïtief vinden wat zij zoeken. De logica van de klant is het uitgangspunt. Naast de haarstylingproducten en shampoo staan nu bijvoorbeeld ook de föhns gepresenteerd. De babyproducten staan achter in de winkel, zodat (aanstaande) moeders in alle rust het assortiment kunnen bekijken. In het hart van de winkel worden de wekelijkse acties en aanbiedingen op gepresenteerd.

Openingsactie
Om de opening van de nieuwe winkel te vieren organiseert Kruidvat Frameries een leuke actie. De eerste 3 dagen dat het filiaal geopend is, kan iedereen die voor meer dan € 15 koopt, meedoen aan een wedstrijd om kans te maken op 1 minuut gratis shoppen. Per filiaal worden drie winnaars geloot. Die 3 winnaars worden uitgenodigd om de zaterdag in de week nadien een gratis minuut te komen winkelen.