Klik hier voor gratis verzending!

Corona maatregelen

Kruidvat helpt je

Veelgestelde vragen en laatste updates


Het coronavirus heeft inmiddels een grote invloed op ons dagelijks leven. Dus ook op onze winkels en op jouw boodschappen. Dat deze situatie vragen oplevert, is helemaal niet zo gek. Wij proberen je daarom zo goed mogelijk te helpen!

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Controleer de bezorgdag/bezorgdatum goed op je orderbevestiging! Het is druk op Kruidvat.be en daarom leveren wij jouw pakket mogelijk later dan je van ons gewend bent. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Tijdens het bestelproces informeren we je over het eerstvolgende bezorgmoment. Op de dag dat je pakket bezorgd wordt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code.

De online bestellingen met levering in de winkel werden helaas geannuleerd. Iedereen heeft hiervan bericht ontvangen en je geld wordt teruggestort op je rekening. De komende periode is het niet mogelijk om je bestelling in één van onze winkels op te halen. Wel kun je je bestelling thuis laten bezorgen. Net zo makkelijk en veilig. Zorg goed voor jezelf en elkaar!

Ondanks alle inspanningen van onze collega’s, leveranciers en transporteurs, kan het zijn dat bepaalde producten (zoals vitamine C, babyvoeding en handgel) snel uitverkocht raken door de huidige situatie. We werken er hard aan alles zo snel mogelijk weer aan te vullen en hopen op je begrip.

Onze Kruidvat winkels zijn weer geopend volgens de normale openingstijden. Je vindt alle openingstijden in onze winkelzoeker.

Wij vragen je bij de kassa bij voorkeur te betalen met de betaalkaart of mobiele telefoon. Beschik je alleen over contant geld wissel het dan uit zonder handcontact. Wij vragen je dit voor jouw veiligheid, en die van ons. Bekijk hier hoe je onze medewerkers in de winkel nog meer kan helpen.

Winkel zo veel mogelijk alleen. Eén mandje, is één klant. Zijn de mandjes op? Wacht dan even voor de winkel te betreden. Houd voldoende afstand, denk aan de veiligheid van de medewerkers en die van de andere klanten. Betaal zoveel mogelijk met je bankkaart of met je mobiel.

Binnen Kruidvat doen we er alles aan om je bestelling op tijd te leveren. Met de huidige drukte is dit helaas een enorme uitdaging en kan dit soms langer duren dan je van ons gewend bent. Om de grote druk van bestellingen te verbeteren zoeken we daarom continue naar manieren om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken.

‘Kruidvat Prioriteit bezorging’ is een selecte groep aan producten waarbij we de levertijd kunnen versnellen. Plaats je een bestelling die enkel bestaat uit één of meerdere van de 'Prioriteit bezorging’ producten met de gele ‘Over 3 dagen thuis’ bol, dan kunnen we je pakketje over 3 werkdagen na bestelling al bij je afleveren. Wel zo fijn!

‘Kruidvat Prioriteit bezorging‘ is alleen mogelijk als je bestelling énkel uit 'Prioriteit Levering’ producten bestaat. Binnen het assortiment zijn de desbetreffende producten aangegeven met gele ‘Over 3 dagen thuis’ bol.

Let op: Voeg je een ander product aan je bestelling toe die niet over gele ‘Over 3 dagen thuis’ bol beschikt, dan bezorgen we later dan over 3 dagen.

We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina.

Relevante informatie

Dit moet je weten over het coronavirus

Deze tips beschermen je tegen het coronavirus

Meer info

Hoe helpen we elkaar door de coronacrisis heen?

Zo denken we goed om elkaar

Meer info

Zo zorg je thuis voor een goede hygiëne

coronavirus

Meer info

Kruidvat helpt je