5 tips voor een betere weerstand

Weerstand

De R zit weer in de maand

Het is weer de tijd van het jaar. Zodra de R in de maand zit, voel je het al aankomen. Je weerstand gaat omlaag en griep en verkoudheid liggen weer op de loer. Zorg daarom het hele jaar door goed voor je weerstand met onze tips.

Onze tip: Neem deze Kruidvat Weerstand On The Go Tabletten overal mee naar toe, zo vergeet je ze nooit.

van 0.00 1.99

Wat veroorzaakt een lage weerstand?
Er zijn verschillende factoren die voor een lagere weerstand kunnen zorgen. De belangrijkste zijn:

  • Stress
  • Ongezonde voeding
  • Slaaptekort
  • Een stoornis in het afweersysteem
  • Medicijngebruik

Hoe merk je dat je een lage weerstand hebt?
Als je een lage weerstand hebt, ben je vatbaarder voor bijvoorbeeld griep en verkoudheid. Ook voel je je vaak zieker en heb je heftigere klachten dan mensen met een betere weerstand.

Verbeter je weerstand
Gelukkig kun je je weerstand verhogen. Het is belangrijk om het hele jaar door goed voor je weerstand te zorgen. Zo ben je minder vatbaar voor griep en verkoudheid. Met deze tips zorg je goed voor jezelf en je weerstand:

  1. Eet gezond en gevarieerd. Zorg dat je voldoende vitamines en mineralen binnenkrijgt en drink elke dag genoeg water.
  2. Beweeg elke dag minimaal een half uur.
  3. Vermijd stress en zorg voor voldoende rust en ontspanning.
  4. Zorg voor een regelmatig slaapritme en voldoende slaap.
  5. Leef gezond. Vermijd ongezonde gewoonten zoals roken.

Onze tips:

  • Kruidvat Kurkuma Capsules ondersteunen je natuurlijke afweer.
  • Je afweersysteem ondersteun je met de Kruidvat Echinacea tabletten. De tabletten hebben een positieve invloed op het immuunsysteem.
  • Ben je veel onderweg? Neem dan de Kruidvat Weerstand On The Go tabletten mee in je tas. De tabletten met vitamine C zijn goed voor je weerstand.

Reageer